
Oprava dálnice D10 bude probíhat ve čtyřech etapách. Začne se uzavřením exitu Radonice
Od čtvrtka se rozjedou stavební práce na dálnici D10 a přilehlém Pražském okruhu. Práce jsou podle radního pro silniční dopravu Josefa Pátka (ODS) rozděleny do čtyř etap. Skončit mají 31. října.
Jedná o opravu vozovky dálnice D10 v úseku mezi km 0,3 a 3,8 a navazující části dálnice D0 (úsek 510) v km 58,75 až 59,182. Součástí stavebních prací bude i oprava vozovky na větvích mimoúrovňových křižovatek Satalice (větve A, B, C a D) a Radonice (větve A a B). Proč se musí dálnice opravit, vysvětlilo ŘSD již před časem zde.
Podle radního Josefa Pátka jsou práce na D10 rozděleny následovně:
1. etapa: od 14. 8. na 18 dní pouze s omezením a jízdou 2+2, uzavřen exit 3 Radonice pouze nájezd směr MB.
2. etapa: na 18 dní, omezení D10 směr MB, uzavřen exit 3 v jízdním pásu směr MB. Uzavřena odpočívka Radonice.
3. etapa: na 24 dní, realizace středových pruhů a svodidel na D10, D0 realizace na jízdním pásu směr na D10, omezení dopravy
4. etapa: na 30 dní, realizace D10 jízdní pás směr PHA, uzavřena odpočívka Radonice, uzavřený exit 3 – nájezd na D10 směr Praha. D0 realizace jízdního pásu směr Černý most. Z D10 od MB nelze sjet na Chlumeckou.
„Jedná se o komplikovanou uzavírku a je nutné sledovat dopravní značení z důvodu rozpletu jízdních pruhů do jednotlivých směrů na D0 a D10. Řaďte se včas a věnujte mimořádnou pozornost řízení,“ konstatoval Pátek.
Druhá rekonstrukce v úseku Stará Boleslav – Svémyslice začne někdy na přelomu září a října. Veškeré rekonstrukce mají skončit do jara 2026. Informace o trasách a linkách autobusů zatím zveřejněny nebyly.
Foto: ŘSD, radní Josef Pátek




Jezdím tam téměř denně a nemám tedy pocit, že úsek potřebuje tak razantní rekonstrukci v řádech odhadem stovek milionů korun. Zato v bezprostřední blízkosti jsou běžné silnice, spojující okolní obce v dezolátním stavu. To ale nikoho nezajímá a investuje se do nich tak maximálně asfaltový, nafoukaný kamínek do největších děr. Ten vám poté akorát znečistí auto….
A hlavně za chvíli to budou rozšiřovat na 3 pruhy azase to všechno zavřou, zbourají pár let staré mosty atd. Holt plánování víc jak pár dnů dopředu se u nás nenosí.
V článku je odkaz na vyjádření ŘSD, kde je popis závad na dálnici.
Když budu chtít tak si taky jako člověk v oboru takový nesmysl vymyslim a lajk nebude chápat.
No a co teprve D8 tam vskutku nebyl nikde ani škrábanec, ale protože je tam od roku 2006 tak ji preventivně za 500milionu bez DPH vyměníme.