SpolečnostTop

FOTOGALERIE: Brandýské gymnázium má nové IT učebny, okna i houpací sítě

Brandýs nad Labem – Gymnázium J. S. Machara se může pochlubit zcela novými, moderně vybavenými odbornými učebnami. Slavnostního symbolického „odemykání“ chemické, jazykové a IT učebny se v pátek zúčastnili zástupci Středočeského kraje, města i samotné školy. Informovala o tom hejtmanka kraje Petra Pecková (STAN).

Na místě byli přítomni radní Středočeského kraje pro oblast vzdělávání a sportu Milan Vácha, radní kraje a bývalý starosta města Robert Pecha a také starosta Brandýsa nad Labem–Staré Boleslavi Petr Soukup. Společně s vedením školy si nově zrekonstruované prostory prohlédli a diskutovali o přínosech investice pro kvalitu výuky.

Celková rekonstrukce byla financována především z prostředků Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) a celkové náklady dosáhly výše 25 milionů korun.

Součástí modernizace však nebyly pouze nové učebny. Ggymnázium prošlo také úpravami zaměřenými na snížení energetické náročnosti budovy, a to v rámci projektu EPC (Energy Performance Contracting). Tato opatření přispějí nejen ke snížení provozních nákladů školy, ale i k ochraně životního prostředí.

„Velké díky patří paní ředitelce Miroslavě Zachariášové a celému týmu školy za skvěle odvedenou práci na tomto projektu, kdy v rámci EPC projektu došlo souběžně i na výměnu cca 300 oken a kotlů a otopné soustavy,“ konstatovala hejtmanka.

Foto: Hejtmanka Petra Pecková

Přidejte si Aktuálně z Brandýska jako svůj oblíbený titul na Google zprávách.

Nenechte si ujít nejnovější články

Nespamujeme! Přečtěte si více v našich zásadách ochrany osobních údajů

Přidat na Seznam.cz

Redakce

Nezávislý zpravodajský web Aktuálně z Brandýska vznikl v roce 2021 a navázal na úspěšný projekt na Facebooku z roku 2017. Web se zabývá regionálním zpravodajstvím, zajímavostmi, událostmi, reportážemi, ale také obrazovým zpravodajstvím, kde nechybí fotografie a videa.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments