
Oprava dálnice D10 bude probíhat ve čtyřech etapách. Začne se uzavřením exitu Radonice
Od čtvrtka se rozjedou stavební práce na dálnici D10 a přilehlém Pražském okruhu. Práce jsou podle radního pro silniční dopravu Josefa Pátka (ODS) rozděleny do čtyř etap. Skončit mají 31. října.
Jedná o opravu vozovky dálnice D10 v úseku mezi km 0,3 a 3,8 a navazující části dálnice D0 (úsek 510) v km 58,75 až 59,182. Součástí stavebních prací bude i oprava vozovky na větvích mimoúrovňových křižovatek Satalice (větve A, B, C a D) a Radonice (větve A a B). Proč se musí dálnice opravit, vysvětlilo ŘSD již před časem zde.
Podle radního Josefa Pátka jsou práce na D10 rozděleny následovně:
1. etapa: od 14. 8. na 18 dní pouze s omezením a jízdou 2+2, uzavřen exit 3 Radonice pouze nájezd směr MB.
2. etapa: na 18 dní, omezení D10 směr MB, uzavřen exit 3 v jízdním pásu směr MB. Uzavřena odpočívka Radonice.
3. etapa: na 24 dní, realizace středových pruhů a svodidel na D10, D0 realizace na jízdním pásu směr na D10, omezení dopravy
4. etapa: na 30 dní, realizace D10 jízdní pás směr PHA, uzavřena odpočívka Radonice, uzavřený exit 3 – nájezd na D10 směr Praha. D0 realizace jízdního pásu směr Černý most. Z D10 od MB nelze sjet na Chlumeckou.
„Jedná se o komplikovanou uzavírku a je nutné sledovat dopravní značení z důvodu rozpletu jízdních pruhů do jednotlivých směrů na D0 a D10. Řaďte se včas a věnujte mimořádnou pozornost řízení,“ konstatoval Pátek.
Druhá rekonstrukce v úseku Stará Boleslav – Svémyslice začne někdy na přelomu září a října. Veškeré rekonstrukce mají skončit do jara 2026. Informace o trasách a linkách autobusů zatím zveřejněny nebyly.
Foto: ŘSD, radní Josef Pátek




Jezdím tam téměř denně a nemám tedy pocit, že úsek potřebuje tak razantní rekonstrukci v řádech odhadem stovek milionů korun. Zato v bezprostřední blízkosti jsou běžné silnice, spojující okolní obce v dezolátním stavu. To ale nikoho nezajímá a investuje se do nich tak maximálně asfaltový, nafoukaný kamínek do největších děr. Ten vám poté akorát znečistí auto….
A hlavně za chvíli to budou rozšiřovat na 3 pruhy azase to všechno zavřou, zbourají pár let staré mosty atd. Holt plánování víc jak pár dnů dopředu se u nás nenosí.
V článku je odkaz na vyjádření ŘSD, kde je popis závad na dálnici.
Když budu chtít tak si taky jako člověk v oboru takový nesmysl vymyslim a lajk nebude chápat.
No a co teprve D8 tam vskutku nebyl nikde ani škrábanec, ale protože je tam od roku 2006 tak ji preventivně za 500milionu bez DPH vyměníme.
D8 na úseku prvních 10 kilometrů se opravuje snad každý rok. Nevím, co tam pořád předělávají.